19.8.2022

פוסט יומולדת -19.8.2022


 אני שתים

חיות בי שתים. תמיד. זו לצד זו. באותו הזמן. לפעמים האחת דומיננטית. לפעמים השנייה. האחת מעשית, הגיונית, מחליטה ועושה, הדרך ברורה לה. והשנייה קצת מבולבלת, נוטה לרגשנות לפעמים קצת יותר מדי, נבוכה, חופרת בעצמה, רומנטיקנית, חולמת. לא תמיד ברור לי מי המובילה ומי המובלת. לפעמים כשהאחת צריכה להוביל, זו דווקא השנייה שמשתלטת על המצב.

השתיים שאני, לומדות לחיות יחד בשנים האלה.

האחת היא זו שעשתה חתיכת דרך בשלוש השנים האחרונות. שבנתה לה חיים חדשים, חוגגת בסימן של התחלות חדשות.

השניה בקושי נושמת. לילות שלמים ללא שינה, מסתובבת מצד אל צד, אל הכרית שסופגת את הדמעות. מועקה, מתפרקת לגמרי.

האחת, פורחת מתוכי. מהבפנים, מרחפת בתוכי, זוכרת מי אני ומה אני ומשהו בתוכי זורח.
זוכרת את המרכז שלי ומתכוונת אליו. מרגישה שאני אסופה. שאני במייטבי,

השניה עצובה. מתאבלת על המון אבדנים, על מה שלא יהיה עוד,
על כל החלומות שכבר לא יתגשמו, על השברים והרסיסים
על הספור שלה, על הנרטיב שהיה ונגמר,
ויודעת שזה שיש למישהו אחר נרטיב אחר, זה לא גורם לביטולו של הנרטיב שלה.

האחת לומדת לנווט את דרכה מחדש בעולם שהשתנה מאד, שבו הכל נזיל. עולם בו אנשים לא מוצאים את מקומם, מתקשים להתחייב ולהשקיע, לא מתחברים. מתחברים ונושרים. לפעמים הם עצמם הלכו לאיבוד ולא יודעים מה הם מחפשים. מנווטת ומקשיבה למה שעולה מתוכה.

השניה, כל משבר מטלטל אותה, קצת דרמטית, נוטה לפעמים לראות הכל בשחור ולבן. שוקעת, נעלמת לעצמה ולעולם..

האחת, זורמת עם כל משבר. מתרוממת ממנו כמו עוף החול.
מרגישה שהחיים שלה הם דבש של ממש מכל הבחינות. גם עם האתגרים בתוכם

דופקת הופעה של החיים, לובשת ג'ינס צמוד, מתאפרת, מתיזה על עצמה ענן של בושם Carolina Herrera 212 VIP, ויוצאת לחגוג את החיים. 

שנים שאני עובדת על הסנכרון בין השתים שהן אני, על הטיימינג שלהן.
תוהה איך כל הדברים הטובים קרו לי האחת, כשאני השנייה הייתה פה כל הזמן גם היא
.
ואז מתבשלת בי ההכרה כי יחד אנחנו שלמות
.

 היום אני חוגגת יום הולדת.

אני מאחלת לעצמי שהחיבור הזה בין השתיים שהן אני, תמיד יתקיים בתוכי.

אני רוצה להמשיך להתרגש ממה שמזמנים לי החיים,

ללמוד כל הזמן דברים חדשים ולהתמודד עם אתגרים חדשים

ולהנות ממשפחתי הקטנה והמתוקה .

18 תגובות:

  1. יומולדת שמח ומזל טוב! מאחלת התגשמות החלומות לשתיכן - שתיים שהן אחת :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה עדה. אנחנו כמו גלגלי שיניים, לפעמים מסתנכרנות לפעמים נפרדות - ותמיד ממשיכות להגשים חלומות

      מחק
  2. שתמשיכו כך יחד שתיכן להסתנכרן ולהשלים זו את זו לכדי יהודית אחת שלמה ומאושרת!!! המון המון מזל טוב ושתהיה לך שנה מלאה בהתרגשויות נעימות ובהגשמת חלומות!!! אוהבת!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה נעמי. אני אוהבת את המורכבות הזו, את הסכנרון וגם את ההפרדות. בשבילי חוסר השלמות הוא הדבר המושלם.
      תודה על הברכות והאיחולים
      אוהבת !!!

      מחק
  3. מזל טוב יהודית - לשתי היהודיתיות שחיות בתוכך. מאחלת בריאות ונחת מהחיים והגשמה ושפע ושמחות פשוטות, מאחלת המשך סינכרון בין שתיכן ומחבקת את שתיכן. יום הולדת שמח

    השבמחק
    תשובות
    1. שתי הדמויות הן אני. האחת משלימה את השניה. הסנכרון טוב וגם ההיפרדות ככה.
      תודה על הברכות והאיחולים.
      מאחלת לעצמי את כל זה גם

      מחק
  4. מזל טוב ליום ההולדת! המשיכו להסתנכרן...

    השבמחק
    תשובות
    1. אני אוהבת את שני המצבים. הם משלימים אחר את השני והופכים את מי שאני לדמות יותר מלאה
      תודה על הברכות

      מחק
  5. יום הולדת שמח, ולעוד הרבה שנים של גדילה והתפתחות!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה עדי. מאחלת לעצמי לגדול ולהתפתח כל הזמן

      מחק
  6. יום הולדת שמח.
    כנראה שאי אפשר להיות כל הזמן חיוביים ואופטימיים, חייבים גם להיות במצב הנמוך, כי אין משמעות לחיובי אם איננו צומח מתוך השלילי. ואת נראית מקסימה!

    השבמחק
    תשובות
    1. החיים מזמנים לנו כל מיני מצבים. יש שמחה ואופטימיות ויש גם נפילות וכאבים.
      כמו שכתבת, אחד צומח מתוך השני..
      תודה על הברכות אסתי

      מחק
  7. אהבתי

    השבמחק
  8. אנונימי23.8.2022, 7:11

    נשמהה יפה וטהורה שאת ♥️♥️

    השבמחק

שוב פסח

חמש בבוקר אני ערה במיטה פסח מתקרב. צפים אצלי הימים של ההלם והבור השחור שאליו נפלתי. אז לא ידעתי כלום. מהמקום ההוא החלטתי שנחגוג פסח אח...