30.10.2021

גם אני בסטטיסטיקה

בגוף אני בסדר. הכאבים הולכים ונחלשים. הנפיחות עוד לא ירדה. מסביב הכל בגווני הורוד ותכף הצבעים יתחלפו בשלל צבעי הכחול-סגול-צהוב. אני מנסה קוקטיל של משככי כאבים, כמו שהאחות הציעה: אופטלגין עם אקמול ועם נורופן ואדוויל. זה עובד לא רע. חבל שאי אפשר לערבב את החגיגה הזו עם קצת יין .. קצת טשטוש חושים יכול היה להיות בדיוק במקום.

חושבת על האופן בו הגוף שלי הגיב. בקור רוח. סוג של נעילה. חשבתי שהכל בסדר, שאני ממשיכה בשגרה, כאילו כלום לא קרה. אבל משהו קרה. משהו גדול ממני שאני עוד לא תופסת אותו. אחרי ההבנה הגיע הבכי.

זה לא מה שקורה איתי בנפש. בנפש אני ממש עוד לא בסדר. אני מתחילה לעכל את מה שעבר עלי בשבועיים האחרונים. את המרתון שאליו נקלעתי בלי תכנון.. המהירות בה הכל התרחש. האבחנה, הבדיקות, המפגש עם הרופא שלא השאיר מקום לסימני שאלה, אורות חדר הניתוח וההתעוררות אחרי..

הנשימה שלי מתהדקת. הבטן מתהפכת. אני מוטרדת. אני רוצה לדעת לאן הספור הזה יקח אותי. יותר מכל אני רוצה לדעת למה זה קרה ומה כל זה בא ללמד אותי. הקשר גוף-נפש מתבהר לי היטב. אם קודם ראיתי את התוצאות החיוביות שלו עכשיו אני נחשפת להשלכות של מה שהיה. לכל מה שעברתי.. אני מבינה שקורה לי משהו. אני רוצה לדעת מה ...

16 תגובות:

  1. מחבקת בעדינות,שלא להכאיב. מקשיבה. מאחלת החלמה של הגוף וגם של הנפש. את צודקת שהרבה פעמים הגוף מתאושש מהר יותר ולוקח לנפש זמן להדביק את הקצב. קחי את הזמן. שולחת אור ואהבה ואנרגיות ריפוי.

    השבמחק
    תשובות
    1. הייתי באטרף כזה שלא קלטתי מה קורה איתי. עכשו יש לי זמן לעצור, להתבונן, להבין ולנסות לתפוס את מה שעבר עלי..
      תודה על האנרגיות ששלחת לי

      מחק
  2. יהודית אהובה, מחבקת אותך ומאחלת שתחזרי לעצמך במהירות, חזקה ובריאה!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה על החיבוק
      אני מקווה שזה יקרה בקרוב..

      מחק
  3. הסתכלתי על התוויות שבחרת בסוף הפוסט ואני מתרשם שכמו תמיד, את רואה גם את ההזדמנות לצמיחה בתוך הקושי והסבל. גוף ונפש זה דבר מסובך, ולא תמיד הקשר ברור. לפעמים דווקא גורמים חיצוניים לנו משחקים תפקיד, ומהבחינה הזו אני לא יודע אם חייבים לחפש סיבה בפנים, למרות שאם את מרגישה צורך בכך זה מובן מאוד. מאחל לך טוב ועוד טוב.

    השבמחק
    תשובות
    1. ככה אני רואה את הדברים. עם כל הקושי שבדבר אני מבינה שיש פה גם הזדמנות..
      אולי אתה צודק בעניין הקשר בין גוף לנפש..אולי לא צריך תמיד לחפש סיבות אלא פשוט להיות שם ולעשות הכי טוב כדי לשפר את המצב
      מודה לך על המילים החמות

      מחק
  4. החלמה מהירה ומלאה!

    השבמחק
  5. החלמה מהירה ורפואה שלמה יודית

    השבמחק
  6. מאחלת רפואה שלמה, לגוף ולנפש

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה עדה.
      הגוף זה החלק הקל (יחסית) לנפש לוקח קצת יותר..

      מחק
  7. אוי יהודית יקרה, חיבוק חם וחזק. אין מילים.
    בכל זאת כמה מילות הערכה על האומץ לשתף. זוהי הדרך הכי טובה שאני מכירה, וסומכת עלייך, לריפוי.
    לא להחביא, לא לשמור בבטן - להוציא החוצה, לעשות את כל מה שמתאים לך - בלי חשבונות.
    אצלך הנפש חזקה. הגוף ידע להתאים את עצמו אליה.
    אהבה גדולה
    דיצה

    השבמחק
    תשובות
    1. דיצה אהובה,
      תודה על הפרגון. מה יש להסתיר? השיתוף מחזק אותי נונתן לי כוחות
      אני ממש מתכוונת לעשות מה שמתאים לי בלי חשבונות.
      אני אופטימית
      אוהבת בחזרה

      מחק
  8. מקווה שתרגישי טוב. שולחת לך חיבוק.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה אסתי,
      אני בטוב. אופטימית
      תודה על החיבוק

      מחק

שוב פסח

חמש בבוקר אני ערה במיטה פסח מתקרב. צפים אצלי הימים של ההלם והבור השחור שאליו נפלתי. אז לא ידעתי כלום. מהמקום ההוא החלטתי שנחגוג פסח אח...