19.8.2023

יוצאת לאור - פוסט יומולדת

 


יומולדת שמח לי היום,

.

יום מדהים היום. אני חוגגת יום הולדת. אני מרגישה שאני בגיל מדהים. הגעתי לגיל שבו אני מרגישה טוב עם עצמי... שאני בטעם שלי.. בנוחות שלי.. ואני מודה שאני אוהבת את עצמי..

.

הפכתי את עצמי למרכז חיי, והתחברתי לעוצמות שלי.
למדתי לזהות את כל קשת הרגשות שלי, לא לברוח, לא לייפות, לא לעגל פינות וגם להציץ למקומות הפגיעים והחלשים שלי.
לימדתי את עצמי לאהוב את עצמי ככה כמו שאני.

.

הגעתי לגיל בו מותר לי ללבוש מה שאני רוצה ומה שנוח לי, לפרסם את כל התמונות שבא לי בלי לחשוב אם מתאים או לא, לאכול, לצחוק בקול, לרקוד, להתאפר יותר מדי או בכלל לא, ולהתלבש כמו שמרגיש לי הכי נוח.

.

למדתי לחקור את עצמי באומץ,
להיות מודעת לתהליכים הפנימיים שאני עוברת ולהקשיב לצרכים האמיתיים שלי.
למדתי להציב גבול פנימי ולהגיד ״לא״ למה שגורם לי חוסר נוחות או לא מתאים לי.

.

הגעתי לגיל שבו אני רוצה שהאנשים שיכנסו לי  לחיים הם אלה שאני רוצה שיכנסו.
שיכנסו אלה שטוב לנו ביחד. שאנחנו יודעים לשמח אחד את השני וגם להיות שם אחד בשביל השני כשצריך.

.

למדתי למלא את עצמי בעצמי במקום במישהו או במשהו.
הפכתי קשובה לקצב האישי שלי,
הפסקתי להעריך את עצמי לפי הישגים תוצאות ואיך אני ביחס לאחרים,
למדתי לא לוותר על מה שבאמת חשוב לי.

.

"את נראית טוב" אומרים לי לא פעם.
למדתי שאני הכי יפה כשאני מה שאני רוצה.

.

לכבוד יומולדתי אני מאחלת לעצמי להמשיך למצוא את הערך העצמי שלי בעצמי, להתאמץ רק כדי למצוא חן בעיני עצמי, להמשיך להרגיש נוח עם עצמי, לצחוק בקול אדיר, לשיר עד כלות ולרקוד בהתלהבות כמו שאני אוהבת.
אני הכי יפה כשאני מה שאני רוצה! 





8 תגובות:

  1. יום הולדת שמח לך!
    כל הכבוד לך על כל המחשבות החיוביות האלה!

    השבמחק
    תשובות
    1. אלה דברים שאני ממש מאמינה בהם ומיישמת..
      תודה מוט

      מחק
  2. יום הולדת לשמח לאישה החזקה, הרכה, העמוקה, העוצמתית, העצמאית, השלמה עם עצמה. מאחלת עוד הרבה שנים טובות של שמחה, של עשייה, של חשיבה, של הנאה ושל אותנטיות. מאחלת שתהיי מוקפת באנשים שמיטיבים עמך ושאת מיטיבה עמם. המון המון מזל טוב

    השבמחק
    תשובות
    1. וואו אמפי. כמה מרגש מה שכתבת. זכיתי אתמול לכל כך הרבה פרגון ואהבה, אנשים כתבו לי דברים ממש מרגשים על עצמי.
      הבנתי שאנשים מתבוננים בי ובמה שקרה לי, שאני מביאה משהו אחר, שאני מציגה אפשרות לחיים טובים גם כשנדמה שהקושי הוא כל כך גדול.. שאולי יש לי סוג של שליחות..
      תודה על הברכות ועל הפרגון. אני מאד מעריכה את זה

      מחק
  3. כבוד על ההישגים הפנימיים האלה, ומזל טוב ליום ההולדת! מאחלת המשך התגשמות של המשאלות

    השבמחק
  4. ויי, איזה יופי. שיר עצמאות. יומולדת שמח :-)

    השבמחק
  5. לגמרי שיר עצמאות. תודה אריק

    השבמחק

שוב פסח

חמש בבוקר אני ערה במיטה פסח מתקרב. צפים אצלי הימים של ההלם והבור השחור שאליו נפלתי. אז לא ידעתי כלום. מהמקום ההוא החלטתי שנחגוג פסח אח...